Personalizacja podpisu w IMO Poczcie: Różnice pomiędzy wersjami
(→Motyw Larry) |
|||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | '''Ważne!''' | |
+ | W zależności od wybranego motywu poczty, wygląd oraz rozmieszczenie elementów może się różnić. Użytkownicy mogą ustawić wygląd poczty IMO na podstawie 3 motywów: Classic, Elastic, Larry (‘Ustawienia’ -> ‘Preferencje’ -> ‘Interfejs użytkownika’ -> ‘Wygląd interfejsu’). | ||
+ | ==Motyw Classic== | ||
+ | [[Plik:pzwi.png|thumb|left|150px|Rysunek 1. Zakładki dostępne w 'Ustawieniach' dla motywu klasycznego.]] | ||
− | + | W celu spersonalizowania podpisu należy wejść w opcję ‘Ustawienia’ widoczną w prawym górnym rogu widoku poczty. Z dostępnych zakładek należy wejść w kartę ‘Tożsamości’i wskazać swój profil. Wybieramy zakładkę 'Podpis' i w polu ‘Podpis’ wprowadzamy treść podpisu według uznania. W celu włączenia możliwości formatowania tekstu, wstawiania grafiki lub też hiperłącza do podpisu należy zaznaczyć opcję ‘Podpis w HTML”. | |
+ | Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich przyciskiem 'Zapisz'. | ||
− | |||
− | Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich | + | [[IMO_-_Instrukcja_dla_użytkownika|powrót do menu]] |
− | [[Plik: | + | |
+ | ==Motyw Elastic== | ||
+ | [[Plik:uc.png|thumb|right|150px|Rysunek 2. Widok ustawień w interfejsie 'Elastic'.]] | ||
+ | W celu spersonalizowania podpisu należy wejść w opcję ‘Ustawienia’ widoczną po lewej stronie interfejsu, zaraz pod ikoną ‘Kontakty’. Następnie z listy dostępnych opcji należy wejść w ‘Tożsamości’, wskazać swój profil i w polu 'Podpis' wprowadzić treść wizytówki według potrzeb. Wprowadzony tekst można dowolnie formatować przy użyciu dostępnych w tym miejscu narzędzi jak również wprowadzać tam logo firmowe. | ||
+ | |||
+ | Aby wprowadzić do podpisu plik graficzny należy w edytorze kliknąć na ikonę 'Wstaw/edytuj obrazek'. W nowo otwartym oknie wybieramy ikonę folderu znajdującą się po prawej stronie, a następnie 'Dodaj obraz' - dodajemy interesującą nas grafikę, po czym wybieramy ją z listy po lewej stronie i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. | ||
+ | Dodana grafika może być także odnośnikiem do wybranej strony internetowej, czy profilu na portalu społecznościowym. W tym celu klikamy na obrazek tak by pojawiła się na nim ramka, a następnie wybieramy opcję 'Wstaw/edytuj link'. W kolejnym oknie w polu 'Url' dodajemy adres, na który grafika ma przekierowywać, w rozwijanym menu 'Cel' wybieramy 'Nowe okno' i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. | ||
+ | Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich niebieskim przyciskiem 'Zapisz'. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[IMO_-_Instrukcja_dla_użytkownika|powrót do menu]] | ||
+ | |||
+ | ==Motyw Larry== | ||
+ | [[Plik:uwl.png|thumb|left|150px|Rysunek 3. 'Ustawienia' oraz 'Tożsamości' w motywie 'Larry'. ]] | ||
+ | W celu spersonalizowania podpisu należy wejść w opcję ‘Ustawienia’ widoczną w prawym górnym rogu widoku poczty. Następnie z listy dostępnych opcji należy wejść w ‘Tożsamości’, wskazać swój profil i w polu 'Podpis' wprowadzić treść wizytówki według potrzeb. Wprowadzony tekst można dowolnie formatować przy użyciu dostępnych w tym miejscu narzędzi jak również wprowadzać tam logo firmowe. | ||
+ | |||
+ | Aby wprowadzić do podpisu plik graficzny należy uruchomić tryb edycji HTML (zaznaczając checkbox 'Podpis w HTML' pod polem 'Podpis'). W edytorze należy kliknąć na ikonę 'Wstaw/edytuj obrazek'. W nowo otwartym oknie wybieramy ikonę folderu znajdującą się po prawej stronie, a następnie 'Dodaj obraz' - dodajemy interesującą nas grafikę, po czym wybieramy ją z listy po lewej stronie i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. | ||
+ | Dodana grafika może być także odnośnikiem do wybranej strony internetowej, czy profilu na portalu społecznościowym. W tym celu klikamy na obrazek tak by pojawiła się na nim ramka, a następnie wybieramy opcję 'Wstaw/edytuj link'. W kolejnym oknie w polu 'Url' dodajemy adres, na który grafika ma przekierowywać, w rozwijanym menu 'Cel' wybieramy 'Nowe okno' i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. | ||
+ | Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich szarym przyciskiem 'Zapisz'. | ||
+ | |||
+ | [[IMO_-_Instrukcja_dla_użytkownika|powrót do menu]] |
Aktualna wersja na dzień 14:30, 5 mar 2020
Ważne! W zależności od wybranego motywu poczty, wygląd oraz rozmieszczenie elementów może się różnić. Użytkownicy mogą ustawić wygląd poczty IMO na podstawie 3 motywów: Classic, Elastic, Larry (‘Ustawienia’ -> ‘Preferencje’ -> ‘Interfejs użytkownika’ -> ‘Wygląd interfejsu’).
Motyw Classic
W celu spersonalizowania podpisu należy wejść w opcję ‘Ustawienia’ widoczną w prawym górnym rogu widoku poczty. Z dostępnych zakładek należy wejść w kartę ‘Tożsamości’i wskazać swój profil. Wybieramy zakładkę 'Podpis' i w polu ‘Podpis’ wprowadzamy treść podpisu według uznania. W celu włączenia możliwości formatowania tekstu, wstawiania grafiki lub też hiperłącza do podpisu należy zaznaczyć opcję ‘Podpis w HTML”. Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich przyciskiem 'Zapisz'.
Motyw Elastic
W celu spersonalizowania podpisu należy wejść w opcję ‘Ustawienia’ widoczną po lewej stronie interfejsu, zaraz pod ikoną ‘Kontakty’. Następnie z listy dostępnych opcji należy wejść w ‘Tożsamości’, wskazać swój profil i w polu 'Podpis' wprowadzić treść wizytówki według potrzeb. Wprowadzony tekst można dowolnie formatować przy użyciu dostępnych w tym miejscu narzędzi jak również wprowadzać tam logo firmowe.
Aby wprowadzić do podpisu plik graficzny należy w edytorze kliknąć na ikonę 'Wstaw/edytuj obrazek'. W nowo otwartym oknie wybieramy ikonę folderu znajdującą się po prawej stronie, a następnie 'Dodaj obraz' - dodajemy interesującą nas grafikę, po czym wybieramy ją z listy po lewej stronie i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. Dodana grafika może być także odnośnikiem do wybranej strony internetowej, czy profilu na portalu społecznościowym. W tym celu klikamy na obrazek tak by pojawiła się na nim ramka, a następnie wybieramy opcję 'Wstaw/edytuj link'. W kolejnym oknie w polu 'Url' dodajemy adres, na który grafika ma przekierowywać, w rozwijanym menu 'Cel' wybieramy 'Nowe okno' i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich niebieskim przyciskiem 'Zapisz'.
Motyw Larry
W celu spersonalizowania podpisu należy wejść w opcję ‘Ustawienia’ widoczną w prawym górnym rogu widoku poczty. Następnie z listy dostępnych opcji należy wejść w ‘Tożsamości’, wskazać swój profil i w polu 'Podpis' wprowadzić treść wizytówki według potrzeb. Wprowadzony tekst można dowolnie formatować przy użyciu dostępnych w tym miejscu narzędzi jak również wprowadzać tam logo firmowe.
Aby wprowadzić do podpisu plik graficzny należy uruchomić tryb edycji HTML (zaznaczając checkbox 'Podpis w HTML' pod polem 'Podpis'). W edytorze należy kliknąć na ikonę 'Wstaw/edytuj obrazek'. W nowo otwartym oknie wybieramy ikonę folderu znajdującą się po prawej stronie, a następnie 'Dodaj obraz' - dodajemy interesującą nas grafikę, po czym wybieramy ją z listy po lewej stronie i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. Dodana grafika może być także odnośnikiem do wybranej strony internetowej, czy profilu na portalu społecznościowym. W tym celu klikamy na obrazek tak by pojawiła się na nim ramka, a następnie wybieramy opcję 'Wstaw/edytuj link'. W kolejnym oknie w polu 'Url' dodajemy adres, na który grafika ma przekierowywać, w rozwijanym menu 'Cel' wybieramy 'Nowe okno' i zatwierdzamy przyciskiem 'ok'. Po wprowadzeniu zmian należy pamiętać o zapisaniu ich szarym przyciskiem 'Zapisz'.