Paski narzędzi: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzył nową stronę „W paskach narzędzi poniżej głównego menu znajdują się przyciski odpowiadające poszczególnym funkcjom, z których możemy korzystać podczas pracy z programem IM...”) |
(→Pasek narzędzi dla listy ofert) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
− | + | ==Pasek narzędzi dla listy ofert== | |
Linia 36: | Linia 36: | ||
16. Grupowe usunięcie wszystkich zaznaczonych ofert na liście. | 16. Grupowe usunięcie wszystkich zaznaczonych ofert na liście. | ||
− | |||
===Pasek narzędzi dla listy zapytań=== | ===Pasek narzędzi dla listy zapytań=== |
Wersja z 12:59, 8 sie 2011
W paskach narzędzi poniżej głównego menu znajdują się przyciski odpowiadające poszczególnym funkcjom, z których możemy korzystać podczas pracy z programem IMO.
Pasek narzędzi dla listy ofert
1. Dodanie nowej oferty – otwiera rozbudowany formularz.
2. Pokazanie tylko zaznaczonych ofert – dotyczy ofert wcześniej zaznaczonych tzw. ptaszkami z lewej strony każdej oferty.
3. Pokazanie wszystkich ofert.
4. Wczytanie listy zaznaczeń ofert – dotyczy wcześniej zapisanych list.
5. Zapisanie listy zaznaczeń ofert i nadanie liście nazwy, tak by w każdym kolejnym logowaniu można było powrócić do listy.
6. Wyłączenie ofert aktualnych.
7. Włączenie ofert aktualnych.
8. Pokazanie archiwalnych ofert – tych, które wcześniej przenieśliśmy do ofert archiwalnych.
9. Wyłączenie ofert archiwalnych z listy wszystkich ofert.
10. Filtrowanie ofert według statusów.
11. Dopasowanie klientów (zapytań) do oferty – jest to wgrany już filtr składający się z kryteriów takich jak cena (+10%), powierzchnia, lokalizacja.
12. Filtr ofert – rozbudowane wyszukiwanie na podstawie kilku kryteriów, z możliwością ich doboru.
13. Odtworzenie zapisanego filtru.
14. Wyłączenie filtrowania – pokazanie wszystkich ofert.
15. Wydruk ofert.
16. Grupowe usunięcie wszystkich zaznaczonych ofert na liście.
Pasek narzędzi dla listy zapytań
Pasek narzędzi dla listy zapytań/klientów zbudowany jest analogicznie do paska narzędzi umieszczonego nad listą ofert.
1. Dodanie nowego zapytania.
2. Pokazanie tylko zaznaczonych zapytań.
3. Pokazanie wszystkich zapytań.
4. Wczytanie listy zaznaczeń zapytań.
5. Zapisanie listy zaznaczeń zapytań.
6. Wyłączenie aktualnych zapytań z listy wszystkich zapytań.
7. Włączenie widoczności aktualnych zapytań z listy wszystkich zapytań.
8. Włączenie widoczności archiwalnych zapytań na liście wszystkich zapytań.
9. Wyłączenie widoczności archiwalnych zapytań.
10. Filtrowanie zapytań według ich statusów.
11. Dopasowanie ofert do zapytań.
12. Filtr główny dla zapytań z możliwością jego zapisania.
13. Wybranie zapisanego wcześniej filtra dla zapytań.
14. Wyłącznie filtrowania dla zapytań – pokazanie wszystkich zapytań.
15. Grupowe usunięcie zaznaczonych na liście zapytań.