IMO - Instrukcja IMO Mobile
Instrukcja użytkownika Imo Mobile
Instalacja oraz logowanie się do aplikacji
Aplikacja mobilna IMO dostępna jest poprzez witrynę play.google.com (IMO MOBILE). Aplikacja przystosowana do wszystkich urządzeń mobilnych z zainstalowanym systemem Android, np.: smartfony i tablety Samsung, wybrane modele urządzeń marek: HTC, Sony, LG, ZTE, Motorola.
Po zainstalowaniu oprogramowania i uruchomieniu aplikacji pojawi się nam strona logowania (Rysunek 1.)
Do zalogowania się potrzebne są login i hasło do programu IMO oraz klucz API. Domyślnie ustawiony klucz pozwala zalogować się do wersji demonstracyjnej programu. W celu uzyskania dostępu do swojej bazy należy wysłać zgłoszenie do firmy Possible (pomoc@imo.com.pl lub w IMO menu Pomoc -> Helpdesk - pomoc techniczna). Zostanie wygenerowany wtedy nowy klucz, który umożliwi przeglądanie własnej bazy ofert.
Instalacja oraz logowanie się do aplikacji
Aplikacja umożliwia pośrednikowi przeglądanie swojej bazy ofert i Klientów online oraz offline - bez dostępu do Internetu. Nie umożliwia ona edycji już istniejących ofert oraz dodawania nowych!!
Po zalogowaniu się do programu należy wybrać dział z którego chcemy wyświetlić oferty (Rysunek 2.)