Zgłaszanie uwag: Różnice pomiędzy wersjami

Z Wiki IMO
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Formularz zgłaszania uwag)
(Formularz zgłaszania uwag)
Linia 3: Linia 3:
 
[[Plik:zgłaszanie_uwag3.png|thumb|150px|left|Rysunek 1. Zgłaszanie uwag]]
 
[[Plik:zgłaszanie_uwag3.png|thumb|150px|left|Rysunek 1. Zgłaszanie uwag]]
 
[[Plik:zgłaszanie_uwag4.png|thumb|150px|Rysunek 2. Zgłaszanie uwag]]
 
[[Plik:zgłaszanie_uwag4.png|thumb|150px|Rysunek 2. Zgłaszanie uwag]]
W menu 'Pomoc' znajduje 'Helpdesk', tutaj możemy powiadomić firmę Possible, autora programu IMO, o naszych sugestiach, uwagach oraz o ewentualnych błędach dotyczących programu IMO (Rysunek 1,2 ). Poprzez formularz zgłaszania uwag możemy również przesłać wszelkie dane potrzebne do ustawienia eksportu na dany portal po uzgodnieniu szczegółów z portalem. W temacie można podać np. 'Dane do eksportu na portal Domiporta.pl' natomiast w opisie można umieścić adres serwera FTP, login oraz hasło. Do zgłoszenia w formularzu uwag można również załączyć dowolny plik np. graficzny ze zrzutem ekranu w momencie pojawienia się błędu w programie. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prostą formą kontaktu, nierzadko szybszą niż e-mail. Po wysłaniu takiego zgłoszenia otrzymają Państwo zwykle mail z informacją o postępach prac lub o rozwiązaniu zgłoszonego problemu.
+
W menu 'Pomoc' znajduje się pozycja 'Helpdesk - pomoc techniczna'. Tutaj możemy zgłosićpomocy technicznej programu IMO, o błędach dotyczących programu, sugestiach i uwagach(Rysunek 1,2 ). Poprzez formularz zgłaszania uwag możemy również przesłać wszelkie dane potrzebne do ustawienia eksportu na dany portal po uzgodnieniu szczegółów z portalem. W temacie można podać np. 'Dane do eksportu na portal Domiporta.pl' natomiast w opisie można umieścić adres serwera FTP, login oraz hasło. Do zgłoszenia w formularzu uwag można również załączyć dowolny plik np. graficzny ze zrzutem ekranu w momencie pojawienia się błędu w programie. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prostą formą kontaktu, nierzadko szybszą niż e-mail. Po wysłaniu takiego zgłoszenia otrzymają Państwo zwykle mail z informacją o postępach prac lub o rozwiązaniu zgłoszonego problemu (o ile agent wysyłający zgłoszenie ma wpisany adres E-Mail).
  
 
[[IMO_-_Instrukcja_dla_administratora|powrót do menu]]
 
[[IMO_-_Instrukcja_dla_administratora|powrót do menu]]

Wersja z 12:15, 21 lis 2014

Formularz zgłaszania uwag

Rysunek 1. Zgłaszanie uwag
Rysunek 2. Zgłaszanie uwag

W menu 'Pomoc' znajduje się pozycja 'Helpdesk - pomoc techniczna'. Tutaj możemy zgłosićpomocy technicznej programu IMO, o błędach dotyczących programu, sugestiach i uwagach(Rysunek 1,2 ). Poprzez formularz zgłaszania uwag możemy również przesłać wszelkie dane potrzebne do ustawienia eksportu na dany portal po uzgodnieniu szczegółów z portalem. W temacie można podać np. 'Dane do eksportu na portal Domiporta.pl' natomiast w opisie można umieścić adres serwera FTP, login oraz hasło. Do zgłoszenia w formularzu uwag można również załączyć dowolny plik np. graficzny ze zrzutem ekranu w momencie pojawienia się błędu w programie. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prostą formą kontaktu, nierzadko szybszą niż e-mail. Po wysłaniu takiego zgłoszenia otrzymają Państwo zwykle mail z informacją o postępach prac lub o rozwiązaniu zgłoszonego problemu (o ile agent wysyłający zgłoszenie ma wpisany adres E-Mail).

powrót do menu