Zgłaszanie uwag: Różnice pomiędzy wersjami

Z Wiki IMO
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
__FORCETOC__
 
__FORCETOC__
 
==Formularz zgłaszania uwag==
 
==Formularz zgłaszania uwag==
 
+
[[Plik:Helpdesk-pomoc_IMO.png|thumb|150px|left|Rysunek 1. Helpdesk - pomoc IMO]]
Ostatnią opcją w menu 'Edycja' jest 'Zgłaszanie Uwag', tutaj możemy powiadomić firmę Possible, autora programu IMO, o naszych sugestiach, uwagach oraz o ewentualnych błędach dotyczących programu IMO (Rysunek ). Poprzez formularz zgłaszania uwag możemy również przesłać wszelkie dane potrzebne do ustawienia eksportu na dany portal po uzgodnieniu szczegółów z portalem. W temacie można podać np. 'Dane do eksportu na portal Domiporta.pl' natomiast w opisie można umieścić adres serwera FTP, login oraz hasło. Do zgłoszenia w formularzu uwag można również załączyć dowolny plik np. graficzny ze zrzutem ekranu w momencie pojawienia się błędu w programie. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prostą formą kontaktu, nierzadko szybszą niż e-mail. Po wysłaniu takiego zgłoszenia otrzymają Państwo zwykle mail z informacją o postępach prac lub o rozwiązaniu zgłoszonego problemu.
+
[[Plik:Formularz zgłaszania błędu.png|thumb|150px|Rysunek 2. Zgłaszanie uwag]]
 +
Aby utworzyć zgłoszenie należy w głównym menu wybrać pozycję 'Pomoc' a następnie opcję 'Helpdesk - pomoc IMO'. Użytkownik może powiadomić pomoc techniczną programu IMO, o błędach dotyczących samego programu, sugestiach i uwagach(Rysunek 1,2). Poprzez formularz zgłaszania uwag można również przesłać wszelkie dane potrzebne do ustawienia eksportu na dany portal. W temacie można podać np. 'Dane do eksportu na portal Otodom.pl' natomiast w opisie można umieścić adres serwera FTP, login oraz hasło. Do zgłoszenia w formularzu uwag można również załączyć dowolny plik np. graficzny z zrzutem ekranu w momencie pojawienia się błędu w programie. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prostą formą kontaktu, nierzadko szybszą niż e-mail. Po wysłaniu takiego zgłoszenia otrzymają Państwo zwykle mail z informacją o postępach prac lub o rozwiązaniu zgłoszonego problemu (o ile agent wysyłający zgłoszenie ma wpisany adres e-mail).
  
 
[[IMO_-_Instrukcja_dla_administratora|powrót do menu]]
 
[[IMO_-_Instrukcja_dla_administratora|powrót do menu]]

Aktualna wersja na dzień 19:53, 6 lut 2023

Formularz zgłaszania uwag

Rysunek 1. Helpdesk - pomoc IMO
Rysunek 2. Zgłaszanie uwag

Aby utworzyć zgłoszenie należy w głównym menu wybrać pozycję 'Pomoc' a następnie opcję 'Helpdesk - pomoc IMO'. Użytkownik może powiadomić pomoc techniczną programu IMO, o błędach dotyczących samego programu, sugestiach i uwagach(Rysunek 1,2). Poprzez formularz zgłaszania uwag można również przesłać wszelkie dane potrzebne do ustawienia eksportu na dany portal. W temacie można podać np. 'Dane do eksportu na portal Otodom.pl' natomiast w opisie można umieścić adres serwera FTP, login oraz hasło. Do zgłoszenia w formularzu uwag można również załączyć dowolny plik np. graficzny z zrzutem ekranu w momencie pojawienia się błędu w programie. Formularz zgłoszeniowy jest bardzo prostą formą kontaktu, nierzadko szybszą niż e-mail. Po wysłaniu takiego zgłoszenia otrzymają Państwo zwykle mail z informacją o postępach prac lub o rozwiązaniu zgłoszonego problemu (o ile agent wysyłający zgłoszenie ma wpisany adres e-mail).

powrót do menu